dilluns, de juliol 30, 2007

Carcassona, la Nit

Aquest cap de setmana era força especial, la meva lluneta i jo feia un any que èrem nòvis formals :-)

Així que per a cel·lebrar-ho vam anar a Carcassona, ciutat occitana on tot pot esdevenir un compte de fades.
Ho hem passat molt bé, i és que el lloc, un hotelet a tocar de la ciutat enmurellada i la companyia de la Noe, han set insuperables.

La meva princessa ha trobat el seu princep Blau-Grana, i aquest cap de setmana m'ha fet l'home més feliç del món mundial!!!! ... i no precissament per el disc dur reproductor de DivX que m'ha regalat, que tambè ;-)

I és que el fet de que ens coneixem de més de fa deu anys, no treu que ens poguem dar sorpresses... ja us informarem X-)

5 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

Em demanat a la web de la CORI t'enviïn una foto dedicada al vostre bloc, ara ja depend d'ells

I la llista per fer bodes al estil Elvis ja te cua

Salutacions i gràcies per tot

Unknown ha dit...

Novetats de quantitat? Passareu de ser parells a senars?

Artuditu ha dit...

juasssss

no encara no!!!!

anem a pams :-)

Unknown ha dit...

Soc molt feliç de que al final de tot al final dels dies al final.... la noia dels teus somnis cibernètics t'hagi conquerit el disc dur.

Roger ha dit...

juas, jo també pensava que ja eren un mes jejeje.