dilluns, de juliol 23, 2007

1er Aniversari de l'Artuditu

Avui és dia de cel·lebració a Ca l'Artuditu! Avui 23 de juliol, fa un any del primer post d'aquest el vostre bloc.

Farem un ofici sol·lemne

I s'ha preparat un munt de clips per escoltar mentre fem unes birres i petem la xerrada.



Que no pari la festa!!!!

Competir amb l'emissió de Bendelpal i l'apagada semi-generalitzada de Barna és complicat ;-)

Amb tot però, la festa no decau i cadascú se la pot muntar a l'hora i el dia que li vagi bé :-)
A partir del cinquè clip no es pot visionar des d'aquest el vostre lloc, heu de pitjar la imatge i us durà a la llista de la festa de l'Artuditu al youtube on hi ha 33 video-clips.

5 comentaris:

Noe ha dit...

Moooooolt bona la cançoneta, amooore!

Moltes felicitats i que segueixi la festa!

Anònim ha dit...

Malauradament he hagut de anar al curro per poder connectar-me.... amb lo que acabo de veure ara la festa d'aniversari, a ca meva portem ara 22 hores sense llum i no hi ha esperances de tenir llum a curt termini.
Ja se sap, la putada de ser una colonia.
PUTA ESPAÑA, PUTA TALÓ

Cosmorural ha dit...

Jo vaig ser-hi ahir i va haver amnientassu a la festa. Encara em dura la resaca i pensar que les festes telemàtiques no havien de tenir resaca....

Jordi ha dit...

Fins el dimarts a la tarda no vaig tenir llum, o sigui que dilluns em vaig haver de fer fotre i no vaig poder assistir a la festa. He fet una visita a la japonesa al recull de videoclips de l'Àlex i he vibrat molt. He conegut grups nous i he retrobat altres que feia temps que no escoltava. Els Putty Ami Yumi no tenen desperdici. Dels Communards recordava perfectament la cançó, però havia oblidat el vestuari "freak" que els acompanya, com el banyador a quadres o els mitjons blancs fins els genolls. Què dir de la versió webcam de "Ojeras Farloperas", deu meu quina marxa aquestes dues paves. El clip de "La Polla" amb els "teleñecos" també és espectacular. I el final, memorable: la versió de "Qualsevol nit pot sortir el Sol" de Sisa dins del programa de la Guillermina Motta et fa experimentar una sensació galàctica al·lucinant.

Gràcies i Felicitats,

Joan Andreu ha dit...

Us adjunto un enllaç a la pàgina web de l'Associació de veins de Picamoixons:

- http://aavvpicamoixons.50webs.com

Recordeu que la festa esta garantitzada!

gràcies Alex,