dimarts, d’agost 07, 2007

Destacada activitat SPAM

Avui és un dels dies que els spammers estant sent força actius. Aviam que diuen els blocs de referència demà.

El GMail, gestor de correu de Google que destaca per aturar força bé aquestes escombreries que circulen per la xarxa, s'està saturant. Reconec que tinc una adreça redireccionada al meu gmail que és de fa més de 10 anys, i clar hi arriba de tot. El primer cop que la vaig redireccionar, em va omplir amb més de 13.000 correus la carpeta d'SPAM on guarda només els darrers 30 dies. Ara normalment tinc uns 6.000 missatges "només" a la carpeta d'SPAM.

Avui però l'activitat està sent extraordinària, potser influeix el fet de que molts correus es reboten amb el típic: estic de vacances, ja us respondré quan torni, que de moment el GMail no està aturant.

Anomenar SPAM al correu brossa prové d'una marca americana de carn de porc enllaunada anomanda SPAM. Pitjeu l'enllaç i enxegueu els altaveus pq el web no te desperdici :-)

Com informa la Wiki catalana, aquesta adquireix l'ús actual amb connotacions de cosa innecessària i sobreabundant a partir d'un esquetx molt popular dels Monty Python. Durant l'esquetx, dos clients en una cafeteria plena de Vikings intenten demanar un esmorzar a partir d'un menú en que aquesta carn s'inclou a tots els plats.

En aquest lloc trobareu el video de l'esquetx.