dimarts, de juliol 17, 2007

Preparant el 1er aniversari de l'Artuditu

Família, estic preparant el primer aniversari de l'Artuditu, que serà el proper dilluns 23 de juliol, data del primer post d'aquest el vostre bloc. Realment, feia temps que volia fer un bloc, però sempre dubtava de si fer-lo de política, d'informàtica o de parides. Gràcies a la Raquel i a la Noe, que elles sense ser informàtiques en tenien un, em vaig decidir i l'estic fent de tot plegat una mica... fins i tot barrejant tots tres propòsits ;-)

D'entrada, com podreu comprovar, he fet un canvi de look, més senzill i auster, com li correspon a un robot. Deixo una imatge de l'antic bloc, pq quedi constància de com era :

La foto diu Vice, de Vicepresident, no sigueu malpensats i malpensades :-)

Estic recuperant tot de clips, i la idea és muntar una festa dilluns cadascú a casa seu amb les seves birres i gintonics. Aviam si puc obrir un canal de xat :-) Aneu deixant comentaris i mails si sereu a les 22:00 de dilluns 23 de juliol, per si paga la pena muntar-ho o no.

4 comentaris:

Noe ha dit...

I tant que val la pena muntar-ho!!!! Pre-felicitats per l'anyet, i m'encaaaanta el nou look!

Tastimu!

Jordi ha dit...

Jo sí que hi seré, m'ho apunto a la meva agenda. Ja miraré de tenir birres a la nevera, encara que no tinc per costum beure sol. Per un dia, farem una excepció ;)

Unknown ha dit...

Una experiència nova!
Compta amb naltrus! I felicitats de nou!

negu ha dit...

Molt guapo el nou look! Aquestes lletres són més clares i el robot impacta molt més.
Jo no sé si podré estar connectat a les 22:00, però si no hi seré en esperit cibernètic!