dimecres, de maig 23, 2007

Vine a la festa

Com molts i moltes sabreu, jo vaig deixar la militància a ERC així que vam investir a un personatge membre de l'Executiva Nazional del PSOE com a President de la Generalitat. President o Virrei???

Amb tot, amb la meva emprenyamenta i tot, ja vaig dir que a nivell municiapl daria recolçament als camarades d'ERC. Als de Barcelona i als de Verges on actualment visc, tot i no poder votar per un tema de desajustaments censals.

Així doncs, com que els de Verges no han fet cap festa final de campanya, poso el de la gent de Barna ;-) i aviam si el Portis passa per aquí a fer unes birretes i uns titius, fora de campanya, és clar :-)



És molt difícil que algú presenti una candidatura que sigui majoritaria on et sentis totalment identificat. Cal valorar llavors la utilitat del teu vot. Fer una valoració del "jo-me-meu-amb mi-per a mi" i ponderar-lo si s'escau.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

nomes una pregunta: la CUP no fa festa a Verges?

Maurici ha dit...

Jo votaré els batasunis!

Si no els has vist, passat pel meu bloc, són la bomba :-)

Ens veiem a la festa!