dimecres, de maig 23, 2007

Tolerància Zero?

El Mossos d'Esquadra estan en peu de guerra pq consideren que la premsa no els tracta bé. Se la sua el respecte que puguin dar a la població, de moment només es queixen del tracte de la premsa.

Entenc que les persones humanes errem, i aquests no s'escapen de ser humans... ans que humanistes. O sigui que errar és una demostració d'humanitat.

Però em refot veure la reacció d'alguns sindicat de Mossos quan demanen que siguin tractats amb respecte i humanitat.

Qui va començar amb la TOLERÀNCIA ZERO???? qui va ser el primer en crèure's que estava per sobre del bé i del mal a l'hora de sancionar alguna de les múltiples infraccions que polítics amb forces limitacions intelectuals legislen tot creient il·lusament que governar és legislar????

Va haver alguna manifestació de sindicats de Mossos quan la Tura va proclamar-se bandera de la tolerància Zero???? NO.

Així doncs, és sabut que qui apreta, quan li apreten a ell, no despreta solidaritat.

I si, no penso humanitzar-me i ser condescendent amb els cabrons que m'apreten a la carretera i no saben guardar de la meva casa de lloguer ni de les meves poques propietats.

Així com que quan jo la cago em sancionen amb la seva puta llei de la tolerància zero... ara se'ls ha de mesurar amb les mateixes regles.

Quit pro quo Iniciativus i Sociates, Quit pro quo!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que perquè se'ls pugui tenir respecte, primer cal que se'l guanyin. Fins ara han anat de rambos, i ara cal posar ordre i disciplina. Si fins i tot avui explicaven a la ràdio que en comparació amb fa 10 anys ha baixat un munt el nivell de totes les proves,siguin de cultura, coeficient intel·lectual i fins i tot físiques. Mentre fóssin matons, prepotents i no gaire llestos, endavant! (en conec un -ex-company de feina meu- que el van fer fora per agressiu, i va entrar a la primera perquè és un armari, òbviament el primer que va fer va ser venir a fardar i ensenyar la pistola. I un altre, que el van tombar 6!! vegades al psicotècnic, i que va entrar fa dos anys...)

Noe ha dit...

Molt ben dit, sí senyor!