dimecres, de gener 31, 2007

Regalèssia mon amour

Reconec ser un gran consumidor de regalissia en tots els seus estats: d'arrel, feta pegadolça i en pols. Em torna boig, podria arribar a dir que em possa.

El descobriment que vaig fer fa tres anys de la casa Amarelli va poder apagar la foscor que habitava en el meu esperit quan la Haribo va deixar de fabricar aquells pans de color roig de regalessia anissada. Recordo un aniversari on en Pere i la Clara em vàren dur dues caixes de pegadolces d'Haribo fetes en pans i barrejades les de menta amb les d'anís. Les meves preferides sempre han estat les d'anís. En Pere ja m'ha dit que la Haribo ja no les fabrica '-(

Però vaig trobar aquestes fantàstiques pastilles de Can Amarelli :-)

Bé us explico el tema: Vaig contactar amb el distri d'Amarelli a sPAIN (de dolor) tot preguntat-li si hi havia cap problema en comprar-ho directament, tot i no ser una empresa farmaceutica (de Ceuta?) ans que d'una informàtica. El paio va dir que cap problema i que em passava amb els comercials catalans i que ja quedariem entessos.

Avui m'ha trucat una comercial catalana que m'ha dit que no poden servir a empreses que no siguin farmàcies, i que el que si que pot fer és que jo contacti amb una farmàcia i que m'arregli el % de descompte amb ells. El madrilenyu em va dir: "No tio, ningun problema..." i va passar el marron a altri.

Segurament tot el tema es podrà sol·lucionar gràcies a uns contactes amb el món farmaceutic (que no de Ceuta) i podré dispossar de capses de pastilles Amarelli a 2EUR enlloc dels 3,50EUR que cobren a les farmàcies.

Aviam si és veritat.