dimarts, d’octubre 03, 2006

Incorretgible


Incorretgible
Originally uploaded by Artuditu (R2D2).
Ja fa més de sis mesos, quan vaig obrir el despatx a Banyoles em vaig proposar de separar totalment la feina del lleure i sota la màxima: La única cosa tecnològica que tindré a casa serà la PlayStation vaig retirar el parell d'ordinadors que tenia a casa.

A les tres setmanes, vaig tornar a casa amb un portàtil hiper antic on li vaig instal·lar únicament la distro Linux Ubuntu, per així poder estar connectat des de casa, així que vaig ser estricte només tres setmanetes... aix.

I ara finalment, com que necessito tenir al despatx una màquina que no estigui connectada a cap xarxa per uns temes de seguretat (fer-ne una entitat certificadora), enlloc de crear-me una màquina VMWare, m'he dut el portàtil antic al despatx per a fer aquestes funcions.

I de pas, torno a tenir a casa meu l'ordinador amb el que vaig muntar l'empresa i que el tenia infrautilitzat pq ja hi ha màquines que han substituit la seva funcionalitat.

Així doncs he jubilat aquest trasto amb el que escric, i ara el tinc a casa per a usfruït i gaudi personal. Realment sóc incorretgible.


Vet ací la presentació del despatx que vaig fer cap al maig, ara ja està sol·lucionat el tema geixes, ja tinc la tercera estanteria ;-)

2 comentaris:

Noe ha dit...

Encantadorament incorretgible i inigualable!

Artuditu ha dit...

Carinyu, certament que sóc incorretgible, però la inigualable indubtablement ets tu!!!! <3