dimarts, d’abril 24, 2007

El manual de l'iPod el llibre més venut aquest Sant Jordi


Sant Jordi'07
Originally uploaded by Artuditu (R2D2).
El de l'iPod, o pq no el de qualsevol producte de consum massiu.

La incursió competencial de productes mediàtics a la diada de Sant Jordi ha estat debatuda abastament, i no se si una humil ànima com jo serà capaç d'aportar alguna interesentor a la matèria... a part d'inventar el terme interesentor ;-)

Segons el GREC, llibre és un conjunt de fulls escrits o impresos posats en l'odre en què han d'ésser llegits. És a dir, que qui regeix l'àmbit dels mots, no el diferencia, ni fa cap tipus de classificació sobre si el fet d'escriure un conjunt de fulls ordenadament és art o no. És clar que aquests del GREC són els que van regularitzant barbarismes, a excepció del mot carajillu, suposo pel poc que te de bàrbar el mot.

Amb la Noe havíem comentat de que el tema de llibres que no fóssin artísticament literaris, els deixaríem per a una altre ocasió, o si els compràvem, no comptaven com a regal de Sant Jordi.

Així que la mossa m'ha regalat La Clau Gaudí com a llibre de Sant Jordi, i el Manual pràctic de cuina criminal, com un a més a més... oju que el nom no enganya: MANUAL:
4 m 1 BIBLIOG Llibre que exposa les notícies fonamentals sobre un tema determinat i que en facilita una consulta àgil i ràpida. Manual d'història. Manual de filosofia.

Així doncs la meva estimada m'ha brindat l'ocasió de llegir un seguit de fulls agrupats un darrere l'altre segons l'autor ha volgut, de manera literada i entusiasta... i un manual pràctic.

Carai com n'estic d'ella :-)