dilluns, de setembre 04, 2006

Vaya semanita!!!!

Dijous em vaig fotre una nata en el cotxe, a una cruïlla interior de Banyoles, on després de fer un Stop, a l'arrencar, me la vaig fotre amb un Toyota Corolla que em venia per la dreta... o sigui que no penso qüestionar la responsabilitat del pinyu a excepció de que reclamaria que els cotxes que tenen el mateix color que l'asfalt haguèssin de dur obligatòriament els llums encessos eternament... fins i tot de nit, i a l'endemà no el puguin arrencar.

La sort és que cap dels dos partíceps en l'accident vam pendre gens de mal, només l'espant. Jo tot just arrencava d'un Stop, o sigui que com a molt a 20 Km/h i l'altre cotxe potser anava un xic més ràpid, car que si que van quedar marques de frenada del seu cotxe.... però buenu, mea culpa.

Dijous tenia dues reunions amb dos clients a Barcelona, i el primer client, que alhora és un gran amic, el Sergi, em va oferir el seu cotxe per a poder complir amb els compromissos adquirits. El cas és que era un Mercedes d'aquells que fan un cotxe i mig de llarg, amb canvi de marxes automàtic, i recomanació sobre la pressió dels pneumàtics diferenciada: Fins a 210 Km/h i a més de 210 Km/h

Ja he tornat el Mercedes :'( i he llogat un Clio que el RACC em pagarà, però avui a cal mecànic he flipat. Es veu que tot i tenir l'assegurança a tot risc, si l'averia és superior al valor del vehicle, em poden pagar el que ells creuen que val el meu cotxe!!! Si quan vaig decidir de canviar de cotxe em pagàven nomé 1000 EUR!!! amb prou feines vaig aconseguir 1500!!!!

Sort que aquesta setmana la meva companya, la Noe, tenia vacances i la seva pressència i proximitat ha fet que el que havia de ser una setmana horribilis, hagi estat una de les millors que he passat en fa molt de temps :-)

La part possitiva és que amb la Noe ja hem decidit el cotxe que ens comprarem, el nou Roomstar d'Skoda. Ja li tenia l'ull posat quan va sortir com a prototip, i ara ja ha sortit el maig d'aquest any, i diuen que el comercialitzaran a l'estat ejpanyó cap a l'octubre. Enceneu espelmes a Santa Rita pq el canvi de carro no l'haguem de fer a cuita corrents i ens poguem esperar a l'Octubre... bona data per a adquirir un cotxe dissenyat a l'Est d'Europa.

Per a qui no el conegui, aquí teniu el clip de promo: