divendres, de gener 04, 2008

Au Fènix de la Renaixença amb Estel Roig

Fa uns quants anyets que vaig vectoritzar l'Au Fènix de la Renaixença i així poder-la fer servir en qualsevol mida i format.


Aquesta és una versió amb alguns detalls més acurats que la que es va fer servir per exemple per a la samarreta de Patriotes i Veterans que va fer el Pau Vericat, que quan li vaig enviar no em vaig adonar que tenia una ala enganxada. Amb la catifa que se li va fer a l'Eric Bertran crec que ja va assolir prou maduressa com per a ser publicada arreu.

El cas és que avui m'he decidit a fer-la pública amb Creative Commons 3.0 d'aquesta manera tothom pot remenar i modificar i fer el que vulgui amb aquesta imatge, respectant únicament la procedència. Jo la vaig vectoritzar en base a una capçalera d'una revista de la Renaixença.

L'arxiu vectoritzat en format SVG el podreu trobar a DevianArt, només heu de pitjar Download.