dilluns, de desembre 11, 2006

Els Reis ho veuen tot

Arriba l'època de l'any que més bondat cal fer, car que els Reis ho veuen tot i si no som bons minyons, ens duran força carbó.

L'any passat vaig tenir el plaer de participar de la Cavalcada de Reis a Medinyà per tal de no perdre la tradició, i avui he trobat el video que vaig preparar:



La part més tendre és la visita que fan Ses Majestats a les cases, i les carones que fa la canalla.

Visca els tres Reis
de l'Orient;
que porten coses
a tota la gent:
Una botifarra
per a la meva mare,
un got de vi
pel meu padrí,
un tall de coca
per la meva boca,
un tros de pa
pel meu germà;
torrons
dels fins,
dels bons,
dels quatre cantons.


Espero que s'apuntin bé les cases que pengen Papas Noël a les balconades, i els duin força carbó... per competència deslleial, vaja.