dijous, de novembre 22, 2007

Blocs solidaris


En Camil Ros, company de batalles de fa mooolt temps, ha guardonat aquest el vostre bloc amb el Premi Blog solidari.

A modus de meme, continuraré la cadena no sigui cas es trenqui, i quan vagi al cel no em toquin les 33 verges que tinc assignades com a bon català. Les bones catalanes tenen 33 joves camàlics esperant-les. Els musulmans tenen un gran debat sobre el nombre de verges que tenen assignades per a l'eternitat, potser si es fessin catalanistes, ara que la casa és més gran, resoldrien aquest tema fixant un número exacte i amb premi també per a les dones musulmanes. A fi de comptes, Al·là és català i així ho diu l'Al Corà, no?

Bé, un cop feta la part de 'xute' iniciaré la del 'compromís' amb els meus guardons:

Filant prim. Pel seu bloc sobre el apassionant món de la mitja i la creació de coses útils amb les pròpies, les seves, mans... I perquè em te el cor robat, que carai!

Carme Porta. Pel seu bloc desenfadat i clarificador de qui porta anys de lluita a l'esquena i no para ni pararà mai. Diuen que està a punt d'entrar a una nova associació per ampliar el seu extens currículum, a e-lleons.net ;-)

Cròniques Mauricianes. Al mio fratello di Gràcia Mauricio. Aviam si aquest premi fa que no deixi abandonat el seu bloc tant especial i genial.

Entre l'Ona i el Tsunami. Pel seu bloc sobre la quotidiania que va fer que em decidís a crear aquest bloc que esteu llegint. Aviam si aquest premi l'apropa més cap a l'Ona i l'allunya del Tsunami que l'ofega.

El Cosmonauta i el Camperol.. Pel seus posts sobre la història i la política tant contundents com extensos. Aviam si aquest premi l'anima a deleitar-nos amb les seves elocubracions.

Els blocs premiats seran informats per correu electrònic, i han de triar cinc premiats més. Si es trenca la cadena us poden passar desgràcies mil, com per exemple rebaixar el nombre de verges i/o camàlics a 3 en el cel dels catalans i les catalanes.

1 comentari:

Cosmorural ha dit...

Es para mi un orgullo de onda satisfacción reci....que collons em passa! per un moment m'he vist afectat d'un brot de peste borbònica, pero ja estic refet!
Gràcies per la teva distincio, en breu espero fer el mateix!
Gràcies!!!!