dilluns, de febrer 26, 2007

El Punk no és mort!!!!


Lendakaris Muertos
Originally uploaded by Artuditu (R2D2).

Un dels primers discs de Punk que vaig escoltar va ser el Punks Not Dead dels Exploited. Jo flipava, pq tot just estava començant a escoltar The Pirates, GBH, AC/DC, La Polla Records, Sex Pistols, Cicatriz en la matriz, The AntiNowere Leage, Subterranean Kids, Desperdicis Clínics, Decibelios, Gonorrea, etc... eren temps que el Punk estava molt viu, i em resultava curios que el crit de lluita fòre que el Punk no estava mort.... doncs no ho estava, així com tampoc mal que els hi pessi, el seu parent l'OI!.


Vint anys després d'aquestes impressions, us puc constatar que el Punk encara no és mort. Si més no, igual que l'ordinador AS/400 que tants consultors intenten liquidar, parafrasejant el Subcomandant Marcos: "los muertos de los que hablan, gozan de excelente salud".

Fa dues setmanes, en Negu em va explicar l'existència d'un grup anomenat Lendakaris Muertos, i la setmana passada en Bodom va dur un portàtil a la calçotada parrandera amb temes d'aquesta penya. Realment, el cor se m'onplí de joia i joventut: El Punk continua viu i amb força. I no només això, ans que s'adapta a les noves tech i us podeu descarregar el seu darrer disc a l'iTunes!!!!... i també a l'e-mule }:-) és clar.



Inicialment vaig pensar que es tractava dels nebots dels Skorbuto, però veient el seu web, veig que no... potser són els cunyats ;-) però foten una canya suprema.

El que si que es veu és que han mamat molt de La Polla, Eskorbuto, Cicatriz, i encara que ells no ho diguin, se'ls nota un ramalassu de Parabellum i RIP que no el podran amagar ni que vulguin.

I una manifestació més de que el Punk no és mort, és la creació d'un nou grup als Països Catalans. Informació privilegiada que només l'he poguda aconseguir pel fet de viure i conviure a Verges, m'ha fet veure que en Lluís Llach prepara el seu darrer concert el 23 de març (i em fot el viatge a Amsterdam enlaire grrrrr) però no deixarà la música... bé, la música si que la deixarà i es dedicarà al Punk. Ell també ha sentit la crida de la Renaixença Punk i està creant un nou grup: Llack the Stripper. Es veu que inicialment volia dir-li Llack l'esbudellador, però el bateria, que treballa a l'escorxador de Figueres, el va convèncer i ha emprat la fòrmula original literada.

Soy un veterano de la Kale Borroka, exijo compensación, aunque sea media pensión!

3 comentaris:

trena ha dit...

Huàs! Llack, amb k em sona molt molt estrany (sobretot perquè seria com Lluk amb k que tambmé em sona molt i molt estrany), però està la mar de ben trobat el nom del nou grup d'en Llach... o Llak, ara ja no sé com se li ha de dir :P

(Per cert, el concert de Verges és el dia 24 de març, no el 23... jo el 23 vaig a veure els Cirque du Soleil :P)

Noe ha dit...

T'he dit que m'encantes?

BodomWind ha dit...

Llavors Llack tragué el seu gos (com marquen els cànons,més net que ell) i junts van versionar el clàssic "aqui no se folla, este es el problema vasco" davant el deliri de De Juana i l'equip de metges que havien anat al concert per recordar vells temps quan l'Iñaki patia en les propies carns el problema basc a l'hospital "12 de octubre" per pitopausia.