dimarts, de juliol 25, 2006

Però quin era el preu de debò?

Ahir vaig anar a una botiga de cultius ecològics i comerç just, bio-pija i sol·lidària per a comprar pegadolça de la casa Amarelli aromatizada amb anissos que està tant bona, que segur que li dedicaré tot un post.

Bé el cas és que fent un tomb vaig aprofitar per a comprar algunes coses per a sopar i ai-las que vaig topar amb aquesta oferta: Formatge de vaca semi-sec a 19,75 €/Kg

Reconec tenir certa debilitat pels formatges i fins i tot d'haver pagat preus més cars per formatges molt curats, però mai m'ho havien etiquetat com a oferta.

Prometo tornar-hi a la botiga el mes vinent i dur-vos les noves que trobi al respecte del cas del formatge de vaca sagrada. Posted by Picasa

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hueeeer... de debò que el vols saber el preu de debò, sense oferta? A mi em fa certa por...

Per cert, quin és aquell formatge tant bo? El blauet de no sé on...

Artuditu ha dit...

Ummmmm el blauet d'Olot... ummmmmm
Aquest si que tindrà tot un post per a ell solet... ummmmmmmm |-)