dimarts, de novembre 07, 2006

Someone Stop Catalonia , I Want to Get Off

Sempre he estat cofoi de tenir una base de raonament Marxista a l'hora d'afrontar situacions i aportar solucions. Tenir una base de materialisme dialèctic, llegir i actuar sempre segons em dicta el cor i el coneixement; fet que provoca que al temps m'ha permès moure'm en política des de que als 15 anys vaig decidir entrar a militar a l'MDT, fins ara que en tinc 35 i milito a ERC.

Marxista vaig ser quan era assalariat, Marxista quan vaig ser president del comitè d'empresa, i Marxista en sóc actualment que tinc la meva empresa, fins i tot quan he de contractar persones, l'eufemisme de col·laborador que el facin servir els nazis.

Marxista quan vaig ser Secretari Nacional de Formació dels i les Joves Independentistes Revolucionàries( sort que no li vam dir JDT ;-), Marxista al Soroll, al Poca Broma i a La Torna, Marxista quan vaig formar part del Secretariat Nacional de la Coordinadora d'Associacions per la Llengua, Marxista quan vam assolir la Federació de Barcelona de les Joventuts d'Esquerra Republicana de Catalunya.

Marxista a la Columna Macià-Companys MOHAA-1936, Marxista a la Penya USAPista La Lleganya, Marxista al Catalan Countries Council PHP, Marxista a la Penya Blaugrana d'InterNet Barcelonautes.

Marxista quan vam aconseguir fer que Esquerra Republicana de Catalunya continués sent un Partit Assembleari al Congrés de Lleida.

Marxista a casa meva i amb les i els meus.

De les lectures fetes, i de l'esforç d'aplicar aquesta filosofia, el que més he valorat sempre ha estat el fet de poder anar a dormir amb la consciència tranquila d'haver fet el que havia de fer, fins i tot en temes que a posteriori pots valorar com a actuacions errònies: Si en aquell moment i en aquelles circunstàncias ho vas triar així, era pq s'havia de fer així.

Mai haguès pensat que recorreria a les lectures de l'altre Gran Marx per a fer una màxima, però és que la vida dona tantes voltes, i el panorama és tant Marxista com Fellinià, que:

Montilla Presidente

Carod Vice

Saura Ministre d'Interior

Que algú pari Catalunya, que jo baixo...

Us ho diu un que sempre ha apostat per la Unitat Popular, i que ara li sembla bé l'eskizo-Front-Patriòtic-Bòric.