dilluns, de novembre 13, 2006

Korrika i Correllengua, dues fites i un sol objectiu

Estic esperant ansiòs que qui em va mangar el VHS de Nafarroa Oinaz de l'any 93, se li cremi a les mans igual que deu ser qui em va mangar el LP dels SKatalà.... estic convençut de que va ser el mateix ens... passso de dir-li persona.... ja m'os trobarem.

Buenu, al que anàvem. Posats a tenir basquitis, aquí teniu el vídeu de la Korrika:



Realment està divertit, i ja molaria que a les nostres ràdios sortís el Titot amb la seva versió del Correllengua... potser cal ser valents altre cop.

I caram, que guapa que està la noia de la trompeta... caram, caram.... que li mola el Pà amb tomaCAT.

I el paio de la serra, coi, és la hòstia d'inteligent, que lleva més quilos que quatre dels nostres plegats.



Visca Groelàndia; Gora Euskadi Askatuta, Vive le Quebeq Livre, Visca Catalunya Lliure.