dimarts, de novembre 28, 2006

Norl, en Montilla norl, CXXVIII President de la Generalitat....

Nooorl, en Montilla noooorlll

Com hem estat capassos de fer-ho... de debòooooòoooòoo

ja ens val... segur que els nostres fills ens ho tiraràn en cara.... i amb raò: President de la Generalitat un paio que és membre de l'Executiva Nazional del PSOE!!!!





Ja aviso, el menda deixa la militància d'ERC, avui la faré efectiva, jo no em penso empassar el gripau del Montilla Presidente. Ja us explicaré com de bé que es viu des de fora estant ;-)

No penso rajar sobre el tema, ni anar a petar a cap altre partit, senzillament jo plego i participaré del que es coneix com a societat civil, mentre no em toquin massa els collonets i participi del que es coneix com a societat militaritzada ;-)

M'agradaria conèixer que n'opineu al respecte: