dimarts, de novembre 21, 2006

Liquidació de l'Skoda

Aquests del RACC flipen, bé flipen els de Caser que es veu que és on tinc l'assegurança contractada, però com que totes les gestions les faig via RACC, doncs puc dir que flipen.

Avui ha arribat a l'oficina del RACC de Banyoles el "FINIQUITO de INDEMNIZACIÓN" i m'han trucat tot dient que vagi a signar-lo.

Doncs flipeu cogombrets, resulta que havia de signar un document que diu que he rebut 1551 EUR en concepte d'indemnització per la Perdua Total del meu cotxe assegurat a tot risc. I es veu que aquests diners me'ls enviaran un cop hagi signat aquest document.

He trucat al RACC i m'han dit que aquest és el procediment i que és inamobible. Que no paguen fins que jo no signi conforme he cobrat i que renuncio a prende accions legals.

És acollonant que els mateixos que em van tirar en cara que la companyia d'assegurances es pot estar el temps que cregui oportú valorant l'accident, segon havia signat jo la pòlissa, ara em diguin que he de signar un rebut sense rebre els diners. Quans mesos trigaran en pagar-me, si és que m'ho paguen?

La mesura de pressió que he exercit pq em diguèssin alguna cosa ha estat que el taller mecànic els facturi l'estància del cotxe al taller, dos mesos i mig, però ara? quina pressió podria exercir? cap.

A més a més s'han descomptat per la cara el que ells consideren que és el que em pagarien al cementiri de cotxes, però el mecànic ja m'ha dit que dubta que algú em pagui 140 EUR com a "xatarra" i que les costes de desballestamenta ja valen 100 EUR.

És un cas d'abús i una injustícia. Estic indignadíssim.

1 comentari:

gatot ha dit...

Artuditu.... entenc que la cosa fa temps que dura i no deus necessitar els 1500 euros immediatament, no?

Si, m'equivoco i els necessites, signa.

Si no... tens alternatives:

1a i més eficaç: envia un mail amb tota la documentació que puguis i tota l'argumentació raonada al defensor de l'oient de Catalunya ràdio, de l'antoni Bassas. Si et fan cas, que pot ser que sí, serà la mesura més ràpida per obtenir una compensació. Les grans empreses, abans de perdre imatge en mitjans com Catalunya Ràdio, s'ho pensen molt.

2a. Anar a Governació a girona on hi ha una oficina per denunciar abusos de les empreses als consumidors. En teoria t'han de donar suport legal i a més actuar d'ofici.

3a. Si tens "possibles" (pasta vull dir) fot-lis un pleit directament, o una carta d'un advocat advertint-los de la interposició de pleit (trien un de bó, que corre cada pena....)

Si cap de les 3 és possible, signa i tindràs els calers d'aquí unes setmanes.

La meva experiència:
Vaig haver de cobrar un "finiquito" d'una empresa de Girona que té la seu a Espanya. Em van pagar amb un taló de "la Caixa" on no tinc ni he tingut, ni tindré mai compte.

Vaig anar a cobrar el taló a Girona i com que el taló era de Barna (a la mateixa entitat) em van dir que per pagar-lo habien de conformar la firma i que "em crobarien el fax" d'enviar la imatge a Barcelona. Me'l van cobrar. Et sembla just? (la oficina tenia adsl i scaners, però no ho sabien fer anar)

Segona experiència: sóc parella de fet i em separo. L'advocada de la meva ex em presenta un document (per tema de fills) on fa constant alusió a termes com divorci, matrimoni i legislació pertinent. (Evidentment aquesta primera proposta va quedar en res). T'imagines que firmo????

És una puta merda com treballen empreses i professionals. Ja ho deien: la feina ben feta no té futur! O no anava així?