dimecres, de novembre 15, 2006

Osana dalt del cél, els del RACC s'han aparegut

Avui he rebut una trucada del RACC explicant-me que m'envien per correu postal el xec de les costes del lloguer del cotxe que vaig pagar quan em vaig fotre el pinyu amb el cotxe, i que puc recollir el "finiquitu" del meu Skoda, que ells uniteralment han estimat sinistre total.



La cosa te collons, he estat patint, a part dels nervis i l'stress que provoca estar dos mesos i mig sense cotxe, hem estat patint el que es podria considerar moobing automobilístic.

Quan vaig tenir el pinyu, els del RACC em van dir que podia llogar un cotxe com a molt deu dies, mentre m'arreglaven el meu. El vaig llogar només una setmana, em vaig agafar un altre de vacances, i si no treballo, no cobro, no us penseu, i finalment vam triar comprar un Pandarra enlloc de continuar llogant un cotxe. Menys mal!!!!!

Resulta que l'asseguradora, tot i tenir l'assegurança a tot risc, ha considerat que no cal reparar el cotxe. Val 3.000 EUR i ells valoren el meu cotxe en 1.800 EUR... menys la franquícia de 150 i el preu de la "xatarra" 180 EUR. Són uns mamons, segur que s'han estat tant de temps esperant, per a que jo em desesperi i agafi els quartos que em donen, pq són coneixedors de que a comarques, sense cotxe, no pots fer-hi rés.... moobing, això és un clar exemple de moobing.

Sort que ens vam pillar un Pandarra que va costar 1.900 EUR i que funciona d'allò més bé, i fins i tot ara ha passat la ITV, i ens ha permés viure amb la senzillesa pròpia d'aquest vehicle. Però de moment, i toquem fusta, no ens ha deixat penjats mai, i fins i tot puc baixar a Barcelona cada setmana a complir els compromissos amb els clients que tinc per allà la capital i visitar de nit a la meva estimada ;-)

L'altre motiu d'stress acumulat era el tema de que el RACC no em volia pagar el cotxe de lloguer que vaig fer servir abans de saber que la companyia asseguradora em volia fer la pua de catalogar l'accident com a sinistre total. Finalment m'han dit que si que m'ho paguen, però no per transferència, sino per xec per correu postal... espero que no hi hagi de problemes... no dic rés més que després tot es pot fer servir com a prova en un judici ;-)

Demà he de trucar a un "pica-pleïts" que coneix el Sergi pq es miri el tema i veure que se'n pot treure, danys morals per tenir-me dos mesos i mig sense cotxe, etc...

Família, ja us tindré informats i informades, només em queda dir que si mai teniu una assegurança a tot risc, sapigueu que a partir del tercer any, ja no surt a compte. Estic pendent de tenir les taules que fan servir les asseguradores en cas de sinistre total, per a fer un web on es demostri. Serà el meu petit gra de sorra en la lluita contra l'abús de poder de les asseguradores.

7 comentaris:

trena ha dit...

Uoooo

Quan he vist aquella foto teva al flickr he pensat que t'havies begut l'enteniment... després he pensat que venint de tu, no em podia esperar menys, que de fet l'enteniment ja fa molt de temps que te l'has begut :P, i ara, en llegir tot això he pensat, aixxxx pobre, no m'estranya que fes aquella cara, encara trobo que has tingut més paciència que un sant!!!

En fi, molts petons!!!

negu ha dit...

Realment les asseguradores és de lo més mafiós que corre. Després d'anar uns quants anys amb cotxe certifico que tens raó, a partir del tercer any cal passar l'assegurança de tot risc a tercers, perquè ja no surt a compte.

Ànims i que els donguin pel cul!

Artuditu ha dit...

Grrrrrr!!!!

Els del RACC m'han dit que perdo l'assegurança que queda pendent d'executar!

És a dir que si ells determinen sinistre total i fa dos mesos que has pagat la pòlissa anual, es queden els 10 mesos per la cara. No és el meu cas, però ho trobo força injust.

M'han dit que ho fan totes les asseguradores... mamons

Cosmorural ha dit...

Juro i perjuro que no estat jo!!!!! No tinc res a veure amb aquests incompetents del RACC!!! Una altra cosa es que s'haguès espetllat la nevera i desprès de dos mesos encara no s'ha posat en contacte amb tu o que s'estigues inundant el pis i ni tant sols us hagin pres nota de que necessiteu un lampista, tot i que heu trucat al teléfon d'assistència a la llar del RACC. Es que aquests del RACC...

Anònim ha dit...

visca Catalunya lliure 2014 //// .
marc-sabates.com

Anònim ha dit...

guradoes els hi pagem, caldra rebre alguna cosa a canvi, veritat? docns si ells osn bons per cobrar doncs ens haurem de resarcir fent la pua i cremant les seves botigues, epro els institucionals, les grosses, les de xupar la sang a tothom, o sguim els que estan a madrid.. buscar pica pleits i que els fotin, imagineu q ells no perden peles mai.. sempre van pujant el cost, encara q mai hagis tingut un pinyu ni res, si vols canviar d'asseguradora tot son pegues i no et donen el paper amb el bonus bonus o sigui fotut i refotut.. i epr cert al RACC les assegurances son cares i amb poques coses, a mes pacten els sinistres entre ells
deixant a l'assegurat en la merda sense comptar amb ell per res.. tinc unes quantes raons per dir-ho

Anònim ha dit...

osties quin sistema mes cutre.. es menja la meitat del post.. a veure si haig de trucar a algun expert en sistemes?