dimarts, de novembre 07, 2006

Carod Vice


Al final es veu que en Carod tindrà la Vicepresidència de la Generalitat, creada expresament per a donar-li un càrreg important però competent només quan el Presidente marxi de vacances o la palmi. Així s'han quillat la Conselleria Primera, i no hi ha problemes de bicefàlia.

Cel·lebro l'ombra maragallista d'assignar Interior al Saura i Justícia a la Tura. Tolerància zero a la justícia lenta? No m'ho crec, aquesta només sap apretar al més dèbil, per a ella els accidents eren culpa i només culpa dels i les conductores, mai de l'estat de la carretera ni la senyalització que era competència seva... i ara competència del Saura.... juasss.

3 comentaris:

Noe ha dit...

Cada cop dubto més que no sigui tot un somni... en Montilla de presi ja era massa, i ara en Saura de cap dels mossos...pot ser que tinguem un país tan friki???

MauriC3PO ha dit...

Jo crec que al Saura li han fet una putada de les grosses. Els altres han vist clar que amb dues conselleries "Maries" el Saura ha sortir reforçat i li han dit "Vols més poder al govern? Doncs apa, aquí tens els antidisturbis!"

Je je, jo cada cop estic més esperançat amb el Tripartit II perquè em fa l'efecte que riurem un munt, Us imagineu els mossos fent una sentada perquè no volen anar a reprimir manis? "Saura, buaenasso, fot-lis tu els porrassos!".

je je. I les multes seran en paper reciclat? Si les trenquem a al car del mosso, aquest ens informarà del color del contenidor al qual l'hem de llençar?

Apassionant...

trena ha dit...

xDDD

És ben trist que per ocupar la mateixa cadira que va ocupar en Mas en el seu moment, ara fa tres anys li canviessin el nom de Conseller en Cap a Conseller Primer i ara, no contents amb l'estupidesa del canvi de nom, el tornen a canviar a Vicepresident... en què canvien les funcions dels tres càrrecs?

En fi, el cas és donar pel sac...

Molt bona, maruric3po :)

Per cert, noe, jo també espero que tot això tan sols sigui un dissortat malson...