divendres, d’agost 11, 2006

El meu primer Theme per al Blogger

Doncs si, avui he creat el meu primer Theme per al Blogger, és una versió Beta, doncs falta per pulir bastant, però espero que als usuaris del GMail els resulti familiar ;-)

He creat un altre bloc destinat única i exclusivament per a analitzar i opinar sobre Google i les eines que va creant, que realment són força interesants i útils majoritàriament. Si algú és vol apuntar per a postejar en aquest Laboratori Google, que avisi, que molaria tenir diferents punts de vista, i sobretot poder seguir la velocitat de la gent de Goggle alhora de crear noves aplicacions.

I clar, l'excusa era ideal per a iniciar-me en el món de la modificació de Themes per aquest nou company de viatge que és el Blogger. És una versió molt primària... amb prou feines arriba a Beta, i s'ha de polir moltíssim. La idea és emular la interfície del GMail pel que a estètica s'entèn... i jugar una miqueta amb les novetats que són la sal de la vida.

S'accepten tot tipus de crítiques... preferiblement constructives ;-)

1 comentari:

JOAN-RAMON ha dit...

Ei company! Estava mirant de buscar la manera de canviar la plantilla al meu bloc i he fer cap al teu. He trobat força interessant el laboratori i, com que ja he fet varies proves i en començo a estar fins la gorra, t'agrairia em diguessis com canviar la plantilla, el tema o fer-ne de nous.
Vinga, per cert, si vols fer un cop d'ull al meu jferrus.blogspot.com i allí, també hi pots trobar els meus correus.
Gràcies per endevant i continua així.