divendres, d’agost 11, 2006

Avui he punxat una roda :'(

Potser va ser un altre dia, però avui n'he patit les conseqüències, sortint de dinar m'han avisat que tenia la roda del darrera un pel desinfalda i he anat a la benzinera a inflar-la, i llavors ja estava desinflada del tot!!!!

Després d'aconseguir treure el 'tapacubus', l'he pogut inflar i dur-la al meu mecànic que per sort fan torns de vacances :-)

No tinc ni idea del que em costarà la brometa, pq he sortit del taller amb un familiar: No et preocupis que ja ho trobarem. Oh i tant que ho trobarem, segur que en el pitjor moment, que ho trobarem... no se pq però aquesta situació m'ha recordat a en Capri :-)

Tot plegat es veu que se m'ha clavat un cargol d'aquets que tenen clenxa al mig (entre nosaltres un 'tornillu'), i en meny de mitja horeta m'ho han enllestit.