dissabte, d’agost 23, 2008

Ja som pares!

El dissabte 16 d'agost, amb la lluna plena, va nàixer a Figueres la nostra primera filla: la Gina.
El part va anar la mar de bé, i mare i filla estan estupendes.
Jo estava treballant i a quarts d'una de la nit la Noe em va cridar: Àlex baixa! baixo, i amb un posat seré em diu: He trencat aigües. Hosti tu! sabeu quan la imatge no es correspon amb el missatge? doncs això em va passar! realment estava jo més nervios que la Noe :-)

Vam anar a la Clínica i allà ens van dir que tot estava molt verd, però cap a les quatre de la matinada la Noe va començar a tenir contraccions i a dilatar. Cap a un quart d'onze del matí vam baixar a la sala de parts i a les 10:50 ja la teniem entre nosaltres :-) Va pesar 3.030 grams i te uns bons pulmons :-)
La Gina és una cucada i és molt bona nena, dorm molt i menja força bé, amb 5 dies ja havia recuperat i superat el pes de neixement.

Aquests dies estem abduits per l'encant del nou membre de la família Corretgé/Castillo i és que no ens cansem de mirar-la... Bé, jo m'hauré de comprar un pitet més absorvent.

Trobareu més fotos a l'àlbum del Facebook que hem creat.

Moltes gràcies a tothom per les felicitacions que heu enviat :-)

3 comentaris:

Jordi ha dit...

Encara que ja us havia felicitat per mail ara hi torno des del blog. FELICITATS en aquesta nova etapa ;) Us ho mereixeu!!!

Anònim ha dit...

MOltes Felicitats!!!!

Una vecina indignada ha dit...

Hola Familia!
Muchisimas felicidadessss!!!. Es un encanto de bebe. Me dan ganas de darle unos achuchones;). Os deseo todo lo mejor. Besotes