dimarts, de juliol 15, 2008

De quina corda política ets?

Al Facebook hi ha un quiz que serveix per conèixer de quina corda política ets. M'ha sortit aquesta:

Esquerra Republicana de Catalunya
Ets un ferm defensor de la llibertat de les persones i dels pobles. Creus que la democracia liberal es el millor sistema posible, corretgint-ne les fallides amb intervencions públiques. Consideres que els Catalans tenen el dret de pronunciar-se sobre el seu futur mitjançant les eines que l'actual sistema pot proporcionar.

Te la seva conya, ara que ja no soc militant, però realment penso que l'enquesta l'ha clavada, jo si que sóc d'aquesta corda, potser és Esquerra qui no ho és actualment de la meva corda.

Recordo una història que em van explicar fa anys, sobre un polític de la transició que va canviar de partit quatre cops en sis anys, i preguntat pels periodistes sobre el seus periples ideològics, va respondre: Jo no he canviat, no m'he mogut ideològicament, han estat els partits els que han canviat.

Una mica això és el que m'està passant a mi.

1 comentari:

GOS GÀNGUIL ha dit...

Molt bon bloc company! Coincideixo amb tú en el que descrius en aquest article; l´haguès pogut escriure jo! PXDD. La diferència és que no he militat mai en cap partit polític; sempre m´ha costat entrar en el món del politiqueig, crec més en moviments transversals on l´objectiu prioritari sigui la independència.
Si et vols passar pel meu bloc seràs benvingut:http://gosganguil.blogspot.com/
Salut!