dimarts, de juny 17, 2008

Ja tenim la càmera de video per a la Gina :-)

Ja ha arribat a Can Vileta, ha costat, però finalment ja la tenim a casa :-)

Feia dies que ja teníem decidit que totes les coses que fes la Gina, haurien de registrar-se. La Noe m'ha deixat fer i desfer en la tria del dispositiu final, amb la única excepció: tot i que l'empraré també per a temes de feina, no ens calia una càmera professional.
Així doncs parlant amb l'Escofet, que ell domina tot el tema de la producció cinematogràfica, em va recomanar una càmera amb 3CCD i una bona òptica.

Jo vaig afegir que calia que desés a disc dur, que fos Full-HD i que tingués una bona òptica, també.

Així que vaig triar la JVC GZ-HD5, a l'FNAC de Perpinyà estava 400€ més barata que a l'FNAC de Barcelona, així que ens hi vam passar un dia, però no la tenien, i s'havia de demanar.

Visitant planes de venda per InterNet, descartant Pixmania pel nefast servei i lo lladres que són enviant mercaderia en mal estat dos cops seguits pagant tu les despese d'enviament! vaig optar per RedCoon, que tenen una distribuidora a Badalona, i això sempre dona més seguretat.

Quan vaig entrar a RedCoon vaig veure que havia sortit la JVC GZ-HD6 per un preu més barat que la HD5 a l'FNAC de Barna. Així que vaig demanar-la. Va passar una setmana i em van dir que el proveïdor no proveïa, i que me l'entregarien una setmana després de l'acordat, 3 dies. Tot això responent correus i podent trucar per telèfon , no com els de Pixmania que no responien correus i et feien trucar a un 908 a 1,5€ el minut.

A tot això em diuen que es tornarà a retrasar el tema i que la tindran un més després de jo haver-la demanat. Jo els hi dic que no em fio, que si han fallat un cop, poden fallar un altre, doncs la data d'entrega em sona a excusa. M'envien un correu i m'ofereixen una altra càmera de similars característiques, la Sony SR11E. Jo els responc que no, que no és la mateixa (no te els 3CCD i la meitat de disc) i que hauríem de trobar alguna altra sol·lució.

Finalment em truquen a casa i m'ofereixen la Sony Handycam SR12E molt bé de preu, per 30€ més que la JVC HD6, miro les especificacions, i valoro tenir una òptica Carl Zeiss enlloc de 3CCD, li comento a la Noe, i ens decidim, endavant! que si la nena vol sortir abans de comptes, s'ha d'estar preparats.

Doncs bé, un cop decidits i el paquet en trànsit, tatxan! vaga de transportistes, que estic d'acord anb ells, oju, ja ho explicaré en una altra ocasió, però clar quan et toca tant directament, fot. El cas és que ja la tenim a casa, i ja he pogut provar-la amb el meu Poor Man Steady-cam :-)

La veritat és que filma de molt bé, massa i tot, pq crec que ja tinc la necessitat de tenir una tele Full-HD. Com he pogut viure jo sense això abans?