diumenge, de desembre 02, 2007

Fita assolida

La manifestació d'ahir va ser tot un èxit. Malgrat algunes baixes provocades per la participació d'alguns partits polítics, la població va respondre a la crida i 518.400 persones van sortir als carrers de Barcelona reclamant el dret a decidir que tenim com a poble.

La puntualitat de la marxa va ser impecable, va iniciar-se a les 17h. La dels independentistes no tant. Tot i convocar-se fins i tot 75 minuts abans, alguns vam arribar tard, i d'altres molt tard ;-) És clar que els parranderus convocàven a les 17:15 a Urquinaona!

Jo vaig tenir seriosos problemes per a trobar un parking lliure, i em vaig poder afegir a la marxa cap a les 17:30.... després d'haver fet un post sobre la puntualitat, ja m'està bé.

El ball de xifres està servit:
700.000 l'organització.
200.000 la guàrdia urbana.
125.000 El País.

El Mundo i La Razón en versions digitals no diuen rés de rés, estan en plan monotemàtics per l'acció d'ETA i la nula activitat cerebral del guardia civil supervivent. Libertad Digital cita fonts policials per dir que van assistir 200.000 persones a una manifestació contra Magdalena Álvarez.

Jo he calculat unes 518.400 persones. El mètode emprat ha estat el d'assignar un número de persones per renglera, unes quatre dotzenes i el temps que van estar desfilant pels carrers de Barcelona, més de 3 hores va trigar en arribar la cua de la manifestació al final de Via Laietana. Així que a renglera per segon tenim que 3*60*60 són 10800 segons i una mitjana de 48 persones en donen aquesta xifra 518.400, que és molt important. La mani va trigar més que 10800 segons i les rengleres a cops anaven més apretades i d'altres no, però com a mínim és una manera de comptar, no com fa El País.

Ara toca gestionar aquest capital i avançar amb el procès d'Alliberament Nacional.